Hier vindt u alle antwoorden op de meest gestelde vragen over Seats and Sofas.
Kies eerst een categorie:

Algemeen

Aanbiedingen en Acties

Collectie

Megastores

Kopen en Bestellen

Service en Onderhoud

– Kan ik mijn bestelling bij Seats and Sofas annuleren?

U heeft altijd het recht om een bestelling te annuleren. Uiteraard zoeken wij allereerst graag samen met u naar een goede oplossing, maar wilt u echter definitief annuleren, zijn wij gerechtigd om u een schadevergoeding in rekening te brengen van 30% van de in de overeenkomst afgesproken koopprijs. Deze schadevergoeding bedraagt 50% indien de annulering plaatsvindt nadat er gecommuniceerd is dat de (bestelde) artikelen (of een deel van de (bestelde) artikelen in geval van een deellevering) reeds klaarstaan voor uitlevering.

– Kan ik mijn bestelling achteraf om laten zetten voor een ander artikel?

Dit is sterk afhankelijk van het tijdstip waarop u dit aangeeft. Indien de bestelling geplaatst is bij onze producenten zijn er in principe geen wijzigingen meer mogelijk. Aangezien wij u graag tevreden willen laten zitten op uw aankoop, zullen wij echter altijd ons best doen om achteraf de bestelling te wijzigen. Helaas kunnen wij hier echter niets over garanderen.

– Bij thuiskomst ontdekte ik een probleem aan mijn aankoop. Wat nu?

Bij problemen met de montage en/of beschadigingen aan uw zitmeubelen dient u direct telefonisch contact op te nemen met de Megastore waar de aankoop heeft plaatsgevonden. Het telefoonnummer vindt u op uw orderbevestiging of factuur. Zij zullen u vervolgens inlichten welke actie er ondernomen moet gaan worden. Zorg er in ieder geval voor dat u de originele verpakking van uw zitmeubel niet weggooit.

– Hoe onderhoud ik mijn bankstel het beste?

Aanwijzingen over het onderhoud van uw zitmeubel vindt u op onze website op de Onderhoud pagina. Daarnaast zullen ook onze verkoopadviseurs u prima kunnen informeren over het juiste onderhoud van uw zitmeubel.

– Kan ik mijn bankstel nog ruilen als hij toch niet zo mooi staat in huis?

Omruiling van uw bankstel en/of uw aankoopbedrag retour na aankoop is helaas niet mogelijk. Aangezien wij u graag als tevreden klant houden, zullen wij echter graag met u naar een passende oplossing zoeken.

– Ik heb een klacht. Hoe kan ik die het beste indienen?

Wij vinden het uiteraard belangrijk dat u tevreden bent met uw bank, hoekbank of fauteuil. Bent u ontevreden over uw zitmeubel, dan willen wij dit graag weten. Wij nemen elke klacht zorgvuldig in behandeling. Onze Klantenservice gaat samen met u op zoek naar de juiste oplossing.
Bij problemen met uw zitmeubelen kunt u met ons contact opnemen via een Online Servicemelding.
Uiteraard kunt u daarnaast ook altijd telefonisch contact opnemen met de Megastore waar de aankoop heeft plaatsgevonden. Het telefoonnummer vindt u op uw orderbevestiging of factuur. Zij zullen u vervolgens verder helpen.